Deklarácia práv človeka a občana z roku 1789

„Slobodná výmena myšlienok a názorov je jedným z najcennejších práv človeka: každý občan môže preto slobodne hovoriť, písať, tlačiť, tým nie je dotknutá jeho zodpovednosť za zneužitie tejto slobody v prípadoch stanovených zákonom.“

pondelok 9. mája 2011

Druhý z troch listov, ktoré som odoslal starému bankovému podvodníkovi. (časť 4.)



Dnes zverejňujem druhý z troch listov, ktoré som odoslal starému bankovému podvodníkovi. Jeho mlčanie bolo až zarážajúce. Každý komu by bol adresovaný takýto list by sa aspoň snažil brániť voči textu, ktorý obsahuje. Michal Kováč starý len potvrdzuje svoju vinu v tomto prípade. V niektorej z ďalších častí sa budem venovať kauze Technopol a Diamantová baňa kde má tento náš ex-prezident palce až to bolí a žiaden vyšetrovací orgán ( myslím prokuratúry, pretože schopnosť vyšetrovacích policajtov s touto vecou nemá nič spoločné lebo je veľa spoľahlivých policajtov a vyšetrovateľov, ktorí si svoju prácu robia dokonale len nadriadené orgány ich prácu ničia v zárodkoch.. ) nemá gule toto komunistické prasa odsúdiť za preukázateľnú trestnú činnosť. Jedinou reakciou na tento list bol telefonát z austrálskeho telefónneho čísla  0061417253805 zo dňa 8. októbra 2011 kde sa ma ,,z druhej strany'' opýtal mužský hlas - ,, Baví Vás ešte ubližovať môjmu otcovi? '' . Moja odpoveď bola rýchla a jednoznačná - ,, Nikomu neubližujem len sa snažím získať to čo mi patrí a za ďalšie ak si to ty mladý Miško tak sa spýtaj fotra či jemu nevadilo, že okradol slusnu rodinu a zničil zdravie slušnej rodine??!'' a hovor som ukončil s trošku vulgárnejšími slovami nevhodnými k uvedeniu. Takto aspoň vidíte ako za Vaše dane ,,veľvyslanci'' riešia súkromné záležitosti v pracovnom čase... Tiež mi nedá pripomenúť, že tento veľvyslanec je chránený imunitou vďaka ktorej uniká trestu pred Bavorským súdom v kauze Technopol spolu s ďalšími obvinenými. Všetko sú to preukázateľné veci, ktoré nemá nik  ochotu riešiť maximálne tak spomínať rušenie amnestií vládou V. Mečiara ale nie rušenie amnestií, ktoré zakrývajú takisto zločiny veľkého rozsahu.