Deklarácia práv človeka a občana z roku 1789

„Slobodná výmena myšlienok a názorov je jedným z najcennejších práv človeka: každý občan môže preto slobodne hovoriť, písať, tlačiť, tým nie je dotknutá jeho zodpovednosť za zneužitie tejto slobody v prípadoch stanovených zákonom.“

nedeľa 31. júla 2011

List Dzurindovi


Lukáš Gemza, 
prezident.k@webmail.co.za                                                       

                                                                                                           30/07/2011, Brusel


                                                                                                          MZV
                                                                                                          Mikuláš Dzurinda
                                                                                                          Hlboká cesta
                                                                                                          Bratislava

    Žiadosť o prijatie do zamestnania v diplomacii
          Zdravím Vás pán Dzurinda,
Dovoľujem sa na Vás obrátiť lebo by som rád kvôli diplomatickej imunite pracoval pre Ministerstvo Zahraničných Vecí SR tak ako mladší z Kováčovcov. Ako viete vediem spor s jeho otcom o naše dedičstvo z ktorého je financovaná aj Vaša strana ktorej ste predsedom. Nemôžem sa zákonnou formou domôcť toho čo mi zákonite a nepremlčateľne patrí. Vás hnevá systém v Bielorusku, ako som to videl na stránkach ministerstva ale vnútorné záležitosti vôbec neriešite.  Dúfam totiž, že vďaka diplomatickej imunite ako má doteraz neodsúdený Kováč ml. dosiahnem väčšie možnosti pri vymáhaní dedičstva. Prejavte svoju solidaritu tak ako to viete robiť pred médiami a odporučte ma za pracovníka niektorého z veľvyslanectiev. Nemal by to byť pre Vás problém lebo SR má zastupiteľstiev po celom svete dosť. Keď sa našlo miesto pre Dlhopolčeka a Kováča tak sa určite nájde miesto aj pre mňa. SR má hromadu konzulov, ktorí ani nevedia po slovensky... Ja ovládam plynule češtinu a poľštinu a čiastočne nemčinu, angličtinu , francúzštinu a trochen holandštinu. Všetko slovom aj písmom. Oznámte mi ako ste sa rozhodli a ktoré veľvyslanectvo ste pre mňa vybrali. 

          Je vo Vašom záujme mi pomôcť lebo jednému z mojich predkov môžete ďakovať za to, že ste bez ujmy na zdraví. Zachránil Vám totiž život keď Vás chcel nebohý pán Vaverčák zadusiť na Spišsko-belianskej železničnej zastávke potom ako ste im odmietli dovoliť naložiť do vlaku ako výpravca klietky s holubmi. Určite si na to pamätáte lebo celú vec šetrila aj ŠTB.

     Ďakujem za kladnú odpoveď.
   
                                                                        Lukáš Gemza


protiustavne sluziaci minister