Deklarácia práv človeka a občana z roku 1789

„Slobodná výmena myšlienok a názorov je jedným z najcennejších práv človeka: každý občan môže preto slobodne hovoriť, písať, tlačiť, tým nie je dotknutá jeho zodpovednosť za zneužitie tejto slobody v prípadoch stanovených zákonom.“

utorok 31. mája 2011

Posledný z troch listov starému podvodníkovi a jeho amnestia.

Rozhodol som sa, že zverejním posledný z listov starému a skúsenému podvodníkovi do Bratislavy (myslím tým starého Kováča). Posledný z toho dôvodu, že už nebudem zbytočne míňať na poštové výdaje keďže to hovädo sa ani nemá k tomu aby odpísalo. Keďže som momentálne v zahraničí list som poslal na Slovensko známemu, ktorý ho odoslal priamo Kováčovi. Z morálneho hľadiska voči občanom si toto zverejnenie beriem za povinnosť keďže sa stále hovorí len o nemorálnosti amnestií, ktoré udelil Mečiar ako zastupujúci prezident ale o amnestiách starého bank podvodníka sa zarputilo mlčí. Pritom ide o obzvlášť závažnú kriminalitu, ktorá má medzinárodné záujmy. Ak je morálne rušiť takzvané Mečiarove amnestie musia sa zrušiť aj tie, ktoré udelil samotný Kováč a tým hrubo porušil zákony Slovenskej Republiky. Zneužil funkciu verejného činiteľa len z toho dôvodu aby zakryl trestnú činnosť svojho mladšieho syna Michala. Podrobne to vysvetľujem v liste takže to nebudem rozoberať. Chcem len dodať, že kauza Technopol nie je dodnes ukončená. Celej kauze sa budem venovať niekedy nabudúce. Amnestie Michala Kováča ako prezidenta sú hrubým napľutím do očí širokej verejnosti. Schovávajú nie len mladého Kováča ale omnoho viac ako by sa mohlo zdať. Je preto morálnou povinnosťou všetkých ,,demokratov‘‘, ktorí sedia v NR SR aby sa zaujímali aj o túto aféru a nie len o Mečiara. Ďaleko viac ma totiž na svedomí človek, ktorý na plnú hubu hlásal bránenie demokracie. Človek bez kúska hanby a svedomia. Michal Kováč starší je medzinárodný zločinec !!! Všetci, ktorí sedia v parlamente to veľmi dobre vedia. Darmo, že už je na dôchodku ale tiež je to občan Slovenskej republiky a práve preto, že bol hlavou štátu by sa mal za svoje skutky a činy zodpovedať v plnej miere. Linka na tento článok bude odoslaná na emailové adresy všetkých poslancov Národnej Rady. Predseda parlamentu pán Richard Sulík by mal navrhnúť zrušenie aj amnestií bývalého prezidenta. Kúpa diamantovej bane v JAR bola hradená v plnej miere z dedičstva po mojom predkovi čo je dokázateľné len slovenské štátne orgány dodnes neprejavili túto vec razantne riešiť. Namiesto ich pomoci som sa dočkal ohrozenia súkromia, zdravia a života. A aby to nestačilo nechali ma trestne stíhať za nosenie trička, ktoré má nápis v anglickom jazyku – ŠKRUTKOVAČ... Zainteresované osoby musí veľmi hnevať moja priebojnosť a tvrdohlavosť  s akou sa v tejto veci angažujem. Robím tak preto lebo dedičstvo je nepremlčateľné a patrí mi. Preto sa to nazýva dedičstvom. Účty v Bank of Austria kde majú naši slovenskí politici účty nezaujíma ani jedného vyšetrovateľa. Takisto ani prokurátor z Košíc si dodnes nesplnil povinnosť a porušil zákon lebo som ho informoval o závažnej trestnej kriminalite. Bohužiaľ Slovenská Republika sa topí v arogancii politikov, ktorí nemajú žiadny iný zámer len využívať svoju funkciu vo svoj prospech. Ak ju takto zneužívali napríklad v Číne boli by predvedení na futbalový štadión. Ale na Slovensku sa niečo také stať nemôže. Preto si idem svojou cestou a využívam všetky zákonné formy vymáhania dedičstva po nebohom Valentínovi Labusovi. Je zarážajúci aj fakt, že od doby kedy sa dozvedela politická zberba, že som sa spriatelil s istým človekom, ktorý mi pomáha a chráni ma, mám otvorenejšiu cestu k spravodlivosti. Aj takéto ba dokonca oveľa horšie má pozadie táto kauza, ktorá sa stala mojou morálnou povinnosťou dotiahnuť ju do úspešného konca. Morálnou povinnosťou ,,,zákonodarcov,,,  je hlasovať aj za zrušenie Kováčových amnestií !!!